حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة ومشاريع التخرج AOU

حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة 00966542495275بأعلى درجات الثقة بالنفس ومعدل عالي لكل الواجبات 20/20 , حل واجب , حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة في فترة زمنية قصيرة تقنية المعلومات لذلك اعتبر نفسك طالب مميز بالجامعة العربية المفتوحة
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

  BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment MG Spring 2017 Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities Question 1: (20 Marks) a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy d

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
whatsapp::00966542495275
Admin


عدد المساهمات : 943
تاريخ التسجيل : 16/02/2012

مُساهمةموضوع: BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment MG Spring 2017 Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities Question 1: (20 Marks) a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy d   السبت مارس 24, 2018 3:13 am



BE200 – Marketing Management
Tutor Marked Assessment
MG
Spring 2017

Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities




Question 1: (20 Marks)
a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy did the company adopt to treat it? (10 Marks)
b. As Fujitsu marketing manager, give some recommendations about the way the company should develop its marketing campaign based on the elements of the marketing mix. (10 Marks)

Word count: 350 words
Question 2: (40 Marks)
a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks)
b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of question 2? (10 Marks)
c. Explain the Five steps used by Fujitsu to identify attractive companies within each industry. (15 Marks)
Word count: 350 words.
Question 3: (20 Marks)
Name and describe the elements of the company’s microenvironment factors illustrating the importance of each one. (20 Marks)
Word count: 300 words

Question 4: (20 Marks)
How did you decide on the college or university you are currently attending? Based on BE200 material and on your own experience describe the factors that influenced your decision and the decision-making process you followed.
Word count: 200 words

_________________
الإجــابة النمــوذجية
----------------------

[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا] || الكاتب: [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا] || المصدر: [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا]






خدمات مجانية – حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة
لجميع تخصصات الجامعة ولجميع فروع الجامعة
حلول واجبات – مشاريع تخرج – ملخصات هامة
http://tutor.123.st/
Mobile: 00966542495275  or
Watsapp: 00966542495275
smsm.hamdy66@yahoo.com
حلول مضمونة وغير مكررة وغير متشابهة لجميع واجبات الجامعة
متوفرمدرسين ومدرسات لجميع المواد والتخصصات
KSA-Kuwait-Bahrain-Oman-Jordon-Lebanon-Egypt
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tutor.123.st
 
BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment MG Spring 2017 Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities Question 1: (20 Marks) a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy d
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الإمتحان الجهوي الموحد 2007 جهةالدار البيضاء الكبرى
» الروائية البريطانية دوريس ليسنج .. صاحبة نوبل للأداب 2007
» دليل جوال 2007 بخاصية 0599
» شهادة التعليم 2007
» الكوتش2007

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة ومشاريع التخرج AOU :: حل واجبات الجامعة العربية‏ | ‪AOU :: حل واجبات الجامعة-
انتقل الى: